Saut deth Pish i passeig pel riu Varradòs

Photo ofSaut deth Pish i passeig pel riu Varradòs Photo ofSaut deth Pish i passeig pel riu Varradòs Photo ofSaut deth Pish i passeig pel riu Varradòs

37 minutes
one hour one minute
May 12, 2022
May 2022

near San Juan de Torón, Catalunya (España)

Ruta visitant el Salt del Saut deth Pish (Son 2 salts seguits)
Per arribar en cotxe es puja per carretera estreta asfaltada, tens que está pendent 100% del camí, no te baranes de protecció, i en mes d'un revolt no es veu si ve un altre cotxe en sentit contrari. Camí d'uns 12 kms desde Pont d'Arros fins el Pla d'Artiguetes (molt espai per aparcament)
El salt es espectacular, primer ens vam apropar abaix del salt lo que vam poder, tornem enrera i per camí marcat i protegit amb tanques accedim fins mirador proper al doble Salt
Vam seguir despres el curs del riu Varradòs fins a un punt on era gelat i amb neu encara (maig)
Vam preferir tornar per evitar relliscades, la ruta es posible continuarla, passar mes endavant pel pont del riu Varradòs i tornar

PictographWaterfall Altitude 5,272 ft
Photo ofSaut deth Pish abaix, tres fotos aproximant-nos al salt Photo ofSaut deth Pish abaix, tres fotos aproximant-nos al salt Photo ofSaut deth Pish abaix, tres fotos aproximant-nos al salt

Saut deth Pish abaix, tres fotos aproximant-nos al salt