Sarral- cova Cativera- cim del Cogulló

Photo ofSarral- cova Cativera- cim del Cogulló Photo ofSarral- cova Cativera- cim del Cogulló Photo ofSarral- cova Cativera- cim del Cogulló

11 mi
September 17, 2019
September 2019

near Sarral, Catalunya (España)

Ruta que surt del camp de futbol de Sarral, seguint el senderó que surt del panell informatiu de les rutes fetes pel club excursionista de Sarral, que ens portarà a la pista de la Solana. Seguirem la pista fins arribar al punt on el camí es desdobla, just on el riuet creua la pista. Seguirem pel camí de la dreta un tram fins a trobar la fita situada a la part de baix de la trialera. Ens enfilarem per la trial·lera i a dalt trobarem el camí que enllaça amb el que ens portarà cap a la cova. Més endavant el camí es torna a desdoblar i , de nou seguim pel de la dreta. Una estona més endavant veurem les indicacions que ens portarán a la cova Cativera. Desde aquest punt, retornarem fins el camí i el seguirem una mica més per trobar a l' esquerra senderó del cim del Cogulló (885m). Tota la ruta està ben indicada.
Desde el cim fem mitja volta i seguim el sender que veiem a l' esquerra. Seguirem aquest que ens portarà a un camí que va direcció Cabra, però més endavant trobarem un panell que ens indicarà Sarral i passarem pel camí dels cavallers per baixar fins al següent camí, que cap a l' esquerra ens durà directament a Sarral. Aquest finalitza a la carretera de Valls al costat del pont del Canó. Però durant el trajecte trobarem les indicacions del Salt d' Anguera, si hi baixa aigua val la pena parar.