Santuari Sentfores, la Fou de Tous, Sant Martí de Tous

Photo ofSantuari Sentfores, la Fou de Tous, Sant Martí de Tous Photo ofSantuari Sentfores, la Fou de Tous, Sant Martí de Tous Photo ofSantuari Sentfores, la Fou de Tous, Sant Martí de Tous

2 hours one minute
September 17, 2018
September 2018

near Sant Martí de Tous, Catalunya (España)

Circular.
Per motius de temps, anem amb retard, deixem els cotxes al Santuari de Sentfores. Sortim d'aqui per una pista tot seguint els indicadors i les senyals (way points de wikiloc) i ens portaran a la font del diable, la balma del mateix nom i a la Fou.
En aquest tram, abans de creuar el torrent , ens varem equivocar de camí, vam deixar la pista i ens varem embolicar per un camp de conreu, però de seguida varem recular i tornar a agafar la pista fins creuar el torrent pel lloc adequat i tot seguit enfilar-nos fins la font i l Fou.
D'aquí iniciarem altre cop la pujada fins al mirador, i ens dividirem en dos grups, els xofers varen anar a recollir els cotxes i la resta varem anar directament fins Sant Martí on ens varem trobar tots altre cop.
La llàstima va ser que el salt de la Fou no saltava per manca de prou aigua malgrat el rierol en corria corria
Excepcional ruta per uns corriols amb un microclima especial dins la zona que hem travessat.