Santuari del Far des de Sant Martí Sacal- Local Social

Photo ofSantuari del Far des de Sant Martí Sacal- Local Social Photo ofSantuari del Far des de Sant Martí Sacal- Local Social Photo ofSantuari del Far des de Sant Martí Sacal- Local Social

February 26, 2016
February 2016

near Sant Martí Sacalm, Catalunya (España)

La ruta és pot fer circular i aprofitar per passar per la cova del Galero i el Castell de Fornils (pràcticament no queda res).

Al portar nens varem decidir de fer la ruta curta.

Deixem el cotxe davant de l'esplanada del Local Social que està a prop de l’esglèsia de Sant Martí Sacalm.

Agafem sender de petit recorregut PRC 222 i Seguim la senyalització. Ruta ben marcada amb franges de colors blanc i groc.

L'últim tram de pujada; potser costa una mica si vas amb nens petits (a l'época que varem anar estava ple de fulles).
Els últims 600 metres aprox. Passa per un tram de pista asfaltada. Tot i que no estava gaire transitada: prudència amb les bicis i a els cotxes.

Un cop adalt et trobes amb una àrea de picnic, un petit parc infantil, un petit bar, el Santuari i unes vistes increïbles.

Com anècdota: podeu contar fins a mil des de El Santuari fins arribar quasi bé al cotxe (encara tinc la música al cap).
Pujada feta amb nens de 8 i 5 anys respectivament.