Santa Susanna-Far de Calella

-207 ft
May 28, 2016
May 2016

near Santa Susanna, Catalunya (España)

Santa Susanna es l'inici al passeig de Mar. Despres seguim per la platja de Santa Susanna.Aviat passem a Pineda de Mar. També pel passeig de Mar, l' estació de tren, els xiringuitos, bars I restaurants i els campings com el Caballo de Mar. En poc instants entrem a Calella de Mar.Al voltant dels 500 metres l' estació de tren, els restaurants del Passeig Puigverd, la riera, I el Far.Tornem ara en rera a l' estació de Calella, on agafem el tren per tornar a Santa Susanna IP-EO

PictographBeach Altitude 171 ft

Calella

• Photo of Manel_49
    Manel_49 May 30, 2016

Bon passeig el costat del mar en un agradable dia de maig. Malgrat que el GPS diu que heu bussejat a 93 metres de profunditat. La tecnologia ja ho té axó: a voltes fa aigua.

• Photo of EMILI ORSO
    EMILI ORSO May 31, 2016

Tradicional caminada , fàcil, bon camí, i bones vistes al mar, i a les montanyes delvoltant i cap pujada

A l´inici no deuria marcar el GPS, es possible que encara no funcionaba