Santa Llogaia de Parets d’Empordà—Reptes Dr.Soler (Agost 24)

Photo ofSanta Llogaia de Parets d’Empordà—Reptes Dr.Soler (Agost 24) Photo ofSanta Llogaia de Parets d’Empordà—Reptes Dr.Soler (Agost 24) Photo ofSanta Llogaia de Parets d’Empordà—Reptes Dr.Soler (Agost 24)

August 12, 2024
August 2024

•   4.9 3 Reviews

near Parets de Dalt, Catalunya (España)

APROXIMACIÓ : Sortida des de Figueres-direcció Bàscara per N-ll—un cop a Bàscara fem un gir a mà dreta per agafar l’Avinguda Alt Empordà i la GI-554 fins Santa Llogaia de Parets d’Empordà —

ULL DE PEIX : Grau de dificultat física d’aquesta ruta segons el Mètode SENDIF és de (273)= (Fàcil)—La valoració personal que en faig és d’una ruta (Fàcil ) de bon fer— Apte per a fer amb família — Cap dificultat tècnica—Aixó si és una caminada que tot i que és molt ombrívola és calorosa pel seu l’entorn de bosc de Pi-Alsina —Recomano fer-la de bon matí -crepuscle vespertí— També us recomano portar aigua no trobareu cap font.

RUTA : Sortida des de l’interior de Santa Llogaia de Parets d’Empordà.. ho fem al costat del cementiri i de l’església on trobem el rètol de l’inici— Nosaltres l’hem començat ’aquí i també l’hem acabat aquí.
**Aquesta ruta gaudirà de la senyalització durant tot el mes de d’Agost— 1-Passat el mes de d’Agost la senyalització és retirarà del seu recorregut. 2-És podrà continuar fent aquest traçat però sempre amb el Traç-Track. 3-Ho recomano per els molts de corriols que hi ha en aquest recorregut

OBSERVACIONS:
***Tota activitat relacionada amb aquest track queda sota la responsabilitat de la persona que la realitzi. La informació facilitada és mera referència personal sobre aquesta.
*Fotos d’inici a final
*Durada de la ruta 1:33’min.
*Recordeu,s’ha de pujar a la muntanya com un vell,per arribar-hi com un jove

PictographReligious site Altitude 253 ft

PictographReligious site Altitude 269 ft

• Photo of Pere Homs Joaquim
    Pere Homs Joaquim Aug 12, 2024

Molt bona idea fer-ho en familia.
    Felicitats a tots plegats.

Qfelip Aug 12, 2024

Pere Homs Joaquim : Si,fer coses al costat de la família sempre sou anar bé I gratificant !!! Gràcies per valorar-la