Sant Vicenç de Montalt, Catalunya (España)

Photo ofSant Vicenç de Montalt, Catalunya (España) Photo ofSant Vicenç de Montalt, Catalunya (España) Photo ofSant Vicenç de Montalt, Catalunya (España)

December 9, 2019

near Sant Vicenç de Montalt, Catalunya (España)

Ruta no gaire complicada, agradable per fer una caminada amb els amics o familiars, amb pujades poc pronunciades.
El punt de partida es el Institut Esteve Albert, la ruta continua per la baixada fins la platja de Sant Vicenç de Montalt amb punts d'interes com el restaurant la Caleta. Continuem per el passeig marítim fins a arribar a la platja de Llavaneres, tot seguit pujem cap a les seves urbanitzacions trobant el famós parc de Sant Pere.
Finalment tornem cap a l'institut, passant per enmig del poble de sant Vicens.

PictographProvisioning Altitude 19 ft

Restaurant la Caleta

La Caleta és un restaurant vora la platja que es troba al passeig marítim, prop del Balís. Té vistes a la platja i al port. Menjar amb productes frescs i de proximitat. A la carta integren una varietat de peix i marisc de llotja (calamars, sèpia, cloïsses, navalles, pop a la gallega, i molt més). També tenen paelles i carn varia.

Barres

Instal·lació esportiva al costat mateix de la platja, amb nombroses barres per a la pràctica de diversos exercicis relacionats amb la calistenia.

PictographMooring point Altitude 13 ft

el port Balis

El Port Esportiu Port Balís se situa en el municipi de Sant Andreu de Llavaneres, a la Costa de Maresme de la província de Barcelona . També hi ha el club nàutic, que permet als joves fer activitats relacionades amb el mar.