SANT PRIVAT D'EN BAS - SALT DE SALLENT (GARROTXA)

Photo ofSANT PRIVAT D'EN BAS - SALT DE SALLENT (GARROTXA) Photo ofSANT PRIVAT D'EN BAS - SALT DE SALLENT (GARROTXA) Photo ofSANT PRIVAT D'EN BAS - SALT DE SALLENT (GARROTXA)

September 8, 2013
August 2013

•   3 2 Reviews

near Sant Privat d'en Bas, Catalunya (España)

L'excursió comença a l'aparcament que hi ha just a l'entrada de Sant Privat d'en Bas. Des d'aquest punt seguirem el camí marcat amb marques grogues, que tota l'estona segueix la Riera de Sallent, amb diversos punts on l'aigua forma gorges ideals per banyar-se a l'estiu. Amb poc més d'una hora i una pujada suau però continuada, arribarem a un punt on el camí creua la riera i podem observar, al fons, l'imponent salt de Sallent, de més de 200 metres.

Per la tornada, podem fer una variant: seguir pujant fins la part superior del salt i tornar pel camí dels Matxos. Nosaltres, al anar amb dos nens de 5 i 8 anys, vam tornar pel mateix camí. Amb 45 minuts estàvem al punt de sortida, tancant una excursió d'unes dues hores de durada.

Excursió molt ombrívola, perfecte per fer amb nens un dia d'estiu.