Sant Mateu del Bosc

46 minutes
January 5, 2023
January 2023

near Teià, Catalunya (España)

Curta i senzilla volta amb nens petits. Aquesta petita caminada era per obrir boca i dinar posteriorment en un restaurant on vam celebrar el meu 73è aniversari.
Sortim de Barcelona per l’autopista del Maresme, agafem la sortida 86 en direcció a Alella, el Masnou Teià. Continuem direcció Alella per la BP 5002 que va cap a Granollers. Just després del restaurant la Vinya agafem la pista de la Cornisa, en molt bon estat apta per qualsevol vehicle. Alerta amb bicis i motos que converteixen aquesta pista en un circuit de competició. Passem el mirador de la Cornisa on val la pena aturar-se. En un dia clar la vista és espectacular. A pocs metres d’aquest mirador hi ha un petit aparcament on podem deixar el nostre vehicle. (41°30'48.8"N 2°19'35.3"E)
Des d’aquí pugem una pista fins el Club hípic Sant Mateu, allí hi ha un xiringuito, el Olivo, on podem pendre alguna beguda i menjar.
Reculem una mica per agafar la pista que Baixa cap a la Font de Sant Mateu, de d’allí un corriol ben marcat ens porta a l’Ermita de Sant Mateu i de nou al cotxe.

Parquing

Pista de pujada de de l'aparcament

Pista de baixada cap a la font d e Sant Mateu