Photo ofSant Martí Xic (Castell de Voltregà) des d'un replà uns metres mé amunt del coll de la Casanova (100 cim de la FEEC) * Photo ofSant Martí Xic (Castell de Voltregà) des d'un replà uns metres mé amunt del coll de la Casanova (100 cim de la FEEC) * Photo ofSant Martí Xic (Castell de Voltregà) des d'un replà uns metres mé amunt del coll de la Casanova (100 cim de la FEEC) *

31 minutes
52 minutes
October 1, 2023
October 2023

near Sant Hipòlit de Voltregà, Catalunya (España)

Anant per la BV-4608, entre Sant Hipòlit de Voltregà i Viladecans, trobem les Masies de Voltregà, les passem i al km 15,2 trobem una pista a l’esquerra, el primer quilòmetre és asfaltat, els altres dos que hem de fer no, però la pista és bona tot i que els salts d’aigua son alts.
Poc abans d’arribar al punt d’inici passem pel Collet de la Casanova, aquí girem a l’esquerra, allí mateix podem contemplar el Pi de les Tres Branques.
Seguim per la pista uns sis-cents metres més i arribem a un replà on deixem el cotxe.
Comencem a caminar seguim per la pista que hem arribat, de seguida trobem un punt de descans del Caní de Sant Martí, seguim per la pista en baixada uns set-cents metres i arribem al Collet de Sant Martí, aquí girem a l’esquerra per entrar en la zona d’esbarjo de l’ermita de Sant Martí Xic i a la pròpia ermita.
Just davant de l’ermita trobem un camí que hi puja i comença amb unes escales, el seguim i en pocs minuts ja som dalt del cim on trobem les runes del Castell de Voltregà.
La tornada pel mateix camí que l’anada.
No és una circular.

Punt d'inici

Photo ofPunt de repòs en el camí de Sant Martí Photo ofPunt de repòs en el camí de Sant Martí Photo ofPunt de repòs en el camí de Sant Martí

Punt de repòs en el camí de Sant Martí

Esquerra al Coll de Sant Martí

Creuem tanca

Rosa dels vents

Ermita de Sant Martí Xic

Pugem al cim

Cim de Sant Martí Xic (Castell de Voltregà)