Sant Llorenç de la Muga - Roca de la Penya - Sant Llorenç de la Muga

Photo ofSant Llorenç de la Muga - Roca de la Penya - Sant Llorenç de la Muga Photo ofSant Llorenç de la Muga - Roca de la Penya - Sant Llorenç de la Muga Photo ofSant Llorenç de la Muga - Roca de la Penya - Sant Llorenç de la Muga

April 21, 2014
April 2014

near Sant Llorenç de la Muga, Catalunya (España)

Viewed 1922 times, downloaded 56 times

Passeig familiar els voltants de Sant Llorenç de la Muga. Des de l'aparcament que hi ha a l'entrada del municipi creuem el riu Muga per el Pont de pedra, passem al costat del cementiri i de la zona esportiva i agafem la pista que ens porta fins a la Roca de la Penya. La nostre idea d'arribar al cim de la roca ha estat modificada pel fet que el dia i la nit anterior ha plogut força i fa que les roques siguin un xic perilloses per lo lliscants del seu estat, així que hem fet aturada per esmorzar on acaba la pista i comença el corriol pedregós que acaba amb la petita grimpada, un altre dia serà ¡¡¡¡¡
Hem tornat pel mateix camí de l'anada però a mitja baixada hem agafat una pista a ma esquerra que ens ha dut fins una pista asfaltada que hem seguit fins a una torre de comunicacions i fins a una torre de guaita del segle XIII anomenada Torre del Moro o Castell del Moro. Des de la torre es tenen unes magnífiques vistes sobre el poble de Sant Llorenç de la Muga. Desprès hem resseguit un corriol en força pendent però amb escales fins al riu, que hem creuat per una passera metal.lica que ens ha deixat al poble, resseguint el passeig del riu hem arribat a l'aparcament on teniem el cotxe.
(En un tram de la baixada a la Torre del Moro el mòbil ha fallat uns minuts i per aixó es veu en el traçat una línia recta, però si seguiu la pista no teniu pèrdua)
Fantàstica excursió per fer en nans una matinal de diumenge, tot i que el dia amenaçava pluja i les pistes estaven molles i amb una mica de fangeix ¡¡¡
Molt interessant la visita a l'interior de la torre, ja que hi han unes escales que et permeten arribar fins la part més alta.

Inici Cresta

Final de pista, on s'inicia el corriol pedregós que t'ha de portar a la petita grimpada al Roc de la Penya

Creuament

Creuament de camins per agafar la pista que ens porta a la Torre del Moro