Sant Cugat - Mas del Bosc - Can Gordi - Sant Vicenç del Bosc

Photo ofSant Cugat - Mas del Bosc - Can Gordi - Sant Vicenç del Bosc Photo ofSant Cugat - Mas del Bosc - Can Gordi - Sant Vicenç del Bosc Photo ofSant Cugat - Mas del Bosc - Can Gordi - Sant Vicenç del Bosc

June 14, 2020
June 2020

near Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Passejada d'un parell d'hores per Collserola.
Amb la MarFi, la MarFe, l'Albert, l'Arnau, el Nil, el Marc i els seus respectius pares / mares.

Sortim de Sant Cugat seguint l'Avinguda Gaudí, creuarem fins a la Rambla de Can Bell pels terrenys de la Torre Negra.
Seguim les indicacions del PRC-38 fins a un pal indicador del Camí del Mas del Bosc.
Puja tot dret per trialeres, però a d diferencia de bona part de la cara nord de Collserola s'obren clarianes que permeten veure Montserrat, la Mola i el Vallès.

Arribant al Mas del Bosc, el punt alt del dia, al costat mateix d'una torre d'alta tensió un corriol torna a baixar direcció can Gordi.
Les tempestes de l'hivern han fet caure molts arbres i hem 'anar passat dessota dels troncs.

Passem el petit pont de Can Gordi i arribem a les runes de l'antiga masia.

Agafem el camí de tornada fins que tornem a trobar el ORC-38 i ens atansem cap a Sant Vicenç del Bosc on descansem una mica.

Des d'aquí agafem el camí direcció a la Font de l'Ermetà passant la cadena, però abans d'arribar-hi agafem un trencall a mà esquerra que ens retorna cap a Sant Cugat, passant per la casa okupa, la rambla de Can Bell, el Club de tennis i la capella del Sant Crist de Llatzeres.

PictographRuins Altitude 648 ft

Vistes Montserrat

• Photo of Josep M. Oroval
    Josep M. Oroval Nov 18, 2020

La major part de la traça discorre per corriols ben coberts per vegetació.