Sant Celoni jana magali roser liarte

Photo ofSant Celoni jana magali roser liarte Photo ofSant Celoni jana magali roser liarte Photo ofSant Celoni jana magali roser liarte

39 minutes
May 11, 2022
May 2022

near Sant Celoni, Catalunya (España)

Ruta per Sant Celoni

PictographPhoto Altitude 655 ft

Ens ha remogut el missatge, perquè hem vist un poble amb intenció de reivindicar-se.

PictographPhoto Altitude 665 ft

PictographPhoto Altitude 680 ft

Avui és dimecres i és dia de mercat. Valorem molt positivament que es segueixi donant suport als petits comerços. Que tot i les grans empreses tinguin molta força, està molt bé que la gent del poble segueixi anant a mercat.

PictographPhoto Altitude 678 ft

Sant Celoni posa a la disposició del poble la opció de reciclar.

PictographPhoto Altitude 690 ft

El poble està canviant. Ens ha sapigut greu que fagin obres a la plaça de tota la vida. Perdem identitat amb aquetes obres? Es perden records i història.

PictographPhoto Altitude 669 ft

Com ja hem dit abans, és molt satisfactòri veure com el mercat s'omple de gent.

PictographPhoto Altitude 675 ft

Ens ha agradat veure les façanes que es conserven. Tenen quelcom especial. Ens agrada que les conservin i no les edifiquin més.

Aquí abans hi havia una botigueta local que va haver de tancar per falta de clients. Recentment han obert un bazar. Ens sap greu que això hagi passat. A més, pensem que desentona molt, ja que es situa al carrer major, on encara es conserven façanes antigues i botigues locals.

PictographPhoto Altitude 683 ft

La Roser té molt bon record de la seva primera comunió. Sempre quedarà marevellada per l'encant de la façana barroca de l'església parroquial de Sant Martí

PictographPhoto Altitude 689 ft

En aquesta plaça era on ens reuníem abans amb els amics a les tardes. O també és el punt de trobada sempre abans de sortir de festa major. També volem remarcar que amb els 30 minuts que portem caminant, no em tingut complicacions, ja que hi ha molts passos peatonals.

PictographPhoto Altitude 693 ft

La Magalí s'ha fixat amb un anunci on es veu clarament l'augment del preu dels pisos.

PictographPhoto Altitude 694 ft

Ens ha fet MOLTA il·lusió trobar-nos amb això. Les tres coincidim amb que era un joc molt característic de la nostra infància.

PictographPhoto Altitude 693 ft

La Jana i la Magalí veniem aquí a buscar les mones de Pasqua.

PictographPhoto Altitude 699 ft

Expressem la nostra nació unida

PictographPhoto Altitude 695 ft

Estem molt agraïdes de que Sant Celoni sigui tant proper a la muntanya i al verd. Ens agrada estar rodegades de boscos

PictographPhoto Altitude 692 ft

Aquí fou assesinat el Maqui Quico Sabaté, famós en la història catalana. Va seguir la seva lluita en contra del règim franquista després de la Guerra civil.

PictographPhoto Altitude 702 ft

Clar exemple d'oci afectat per la covid-19

PictographPhoto Altitude 689 ft

Aquí la Roser es va formar com a música tocant el clarinet.

PictographPhoto Altitude 687 ft

Ens agradaria poder celebrar la nostra graduació en aquest establiment. Encara ho estem debatent amb el nostre tutor.

La Jana enfadada amb la pintada ja que forma part del Montsenys.

PictographPhoto Altitude 698 ft

Famosa llibreria amb moltes compres durant el dia de Sant Jordi.

PictographPhoto Altitude 692 ft

Aquest banc és molt simbòlic per la Jana perquè és on es va fer el seu primer petó.

PictographPhoto Altitude 691 ft

Comparem aquesta estació amb la de Barcelona i apreciem que pugui estar rodejada de natura.

PictographPhoto Altitude 680 ft

Venda d'animals vius

PictographPhoto Altitude 682 ft

Hem mort de tendresa al veure aquests conillets, la Roser s'en vol endur un.

PictographPhoto Altitude 679 ft

L'olor ens ha recordat a quan la nostra àvia regava les plantes. El mercat fa molta olor a colònia d'avis i ens ha semblat molt tendre.

PictographPhoto Altitude 682 ft

D'aquí us podem recomenar les millors braves.

PictographPhoto Altitude 681 ft

La Roser i la Nayara s'han trobat al banc del costat de la Xurreria

Just ara que són les 12 han sonat les campanes. El soroll és molt particular, i de fons s'escolten les veus de la gent del mercat.