SALOU-Cap de Salou pel Camí de Ronda- La Pineda

Photo ofSALOU-Cap de Salou pel Camí de Ronda- La Pineda Photo ofSALOU-Cap de Salou pel Camí de Ronda- La Pineda Photo ofSALOU-Cap de Salou pel Camí de Ronda- La Pineda

-206 ft
December 22, 2019
March 2018

near Salou, Catalunya (España)

La Costa Daurana és una marevella, i el GR-92 recorre una bona part d'ella.
Avui anem a fer una caminada matinal entre Salou i La Pineda aprofitant el transport públic.
Agafem el tren a tarragona i anem a Salou. Ens dirigim cap a mar i ensopeguem amb el Passeig Jaume I. El que primer ens crida l'atenció són els magnífics xalets d'època que hi han al passeig. Anem caminant pel passeig i la sorra fins arribar al final de la platja.
Aquí comença un tram de Camí de Ronda que l'ajuntament de Salou ha arreglat molt bé...miradors...passarel·les de fusta...escales...i el paissatge que és magnífic.
Deixem enrera la Platja de Llevant (platja de Salou) i passem per cales i caletes...Una important és la Platja Llarga (de Salou). Seguim caminant fent fotos a tots els penyassegats esculpits per l'aiga del mar.
Arribem al Cap de Salou i al seu Far. Un Mirador espectacular. El Cap de Salou és ben visible des de les muntanyes del nostre litoral, i fins i tot des de Els Ports.
El Camí de Ronda s'acaba aquí, però nosaltres anem fins a la Platja de La Pineda.
El camí ara ja no és tant evident, així que anem buscant. Passem per defenses aèries de la darrera guerra i pel costat d'una cantera abandonada. Aquí ja comença l'asfalt i l'hen de deixr tot just veiem la Platja de La Pineda. Baixem a la sorra i atrevessem la platja.
Com avui fa molt vent busque un xiringuito per dinar una mica. El Restaurant Mestres molt aconsellable. Atesos pel mateix amo que és molt amable.
Darrera mateix del restaurant, en la carretera hi ha una parada dels Autocars Plana que ens porta a Tarragona.
Un dia magnífic !!! Molt aconsellable inclús per a nens.