Sahil Kamp İstanbul - Orman turu (07.02.2021)

Photo ofSahil Kamp İstanbul - Orman turu (07.02.2021) Photo ofSahil Kamp İstanbul - Orman turu (07.02.2021) Photo ofSahil Kamp İstanbul - Orman turu (07.02.2021)

February 7, 2021
February 2021

near Sahilköy, İstanbul (Türkiye)

İki aile olarak gittiğimiz 3 gecelik çadır kampından kısa bir orman turu.

Dönüşe başlamadan önce ulaştığımız son noktada bir manzara noktası bulunuyor ancak sis nedeniyle istediğimiz kareleri çekemedik. Normalde bu noktadan sağ ve solda kalan iki bakir koyu görmek mümkün. Aşağıya doğru devam eden araç yolundaki kampçıları rahatsız etmemek adına bu noktadan geri döndük. Dileyen yolu takip ederek soldaki koya inebilir.

Hafta sonu yasaklarının devam ettiği şu günlerde kamping alanının oldukça geniş bir arazi üzerinde kurulu olması ve farklı etkinlik türlerine imkan tanıması nedeniyle öncelikli tercihimiz oldu. Bu sayede yasakları ihlal etmeden ailecek çeşitli doğa yürüyüşleri yapabildik.

Kamping alanı ile ilgili kendi sitelerinde yer alan bilgi ise şu şekildedir:
"İstanbul’un Şile İlçesinde bulunan ‘’Sahil Kamp İstanbul’’ 35 hektar orman arazisi üzerine kurulmuş olan, denize sıfır çadır, bungalov, karavan, spor, vb aktivite ve eğitim tesisidir. Tesisimiz Şileye bağlı Sahilköyü Koca İskele Domali mevkiinde bulunmaktadır.

Tesisimizde ister deniz kenarı, ister çam ağaçlarıyla örtülü alanda konaklama gerçekleştirebilir, dilerseniz de çeşitli etkinliklerinize ev sahipliği yapmaktayız.

Deniz, orman ve temiz havanın bol olduğu çadır kamp alanında, isterseniz kendi çadırınızla, dilerseniz işletmemizden kiralayabileceğiniz çadırlarda, doğada kalın.

Koza Bungalovlar çadır gibi dizayn edilmiş olup, rüzgâra ve soğuğa karşı oldukça dayanıklıdır. Farklı bir deneyim yaşamak isteyen misafirlerimiz. Kamp alanının özgür ruhu ile ev sıcaklığını bir araya getiriyoruz. Hobbitlerin yaşadığı küçük tepeler içine gömülü olan taş evlerin benzeri, Karadeniz’in özgür ruhu ile denize sıfır, 2 kişilik Hobbit evleri tam sizlere göre.

İstanbul Karavan Park alanı olarak doğada tatil yapmayı seven bir karavancının genel ihtiyaçlarını elektrik, atık su, temiz su, gibi, deniz ve ormanın bütünleştiği 40 karavanlık alanda tesisimiz aracılıyla yararlanabilirsiniz. Güzel anları yaşamak ve anıları biriktirmek için 2/4/6 kişilik tasarlanan bungalov evlerinde, keyifle vakit geçirebilirsiniz.

Ahşap villalar doğa ile iç içe bir tatil yaparken aynı zamanda Tinhouse konseptinde, konforu arayanlar için harika bir seçenek.

Misafirlerimiz için tesis içinde, 24 saat hizmet veren resepsiyon, deniz kenarı cafe restoran, market, havuz, plaj, otopark, survivor parkuru, deniz kenarındaki dev salıncağı ve orman yürüyüş yolları ile siz değerli doğa severlerin keyifli zaman geçirmesine ev sahipliği yapmaktayız."

PictographPhoto Altitude 89 ft

PictographPhoto Altitude 102 ft

PictographPhoto Altitude 174 ft

eğitim alanı

PictographPhoto Altitude 180 ft

PictographPhoto Altitude 184 ft
Photo ofYolun bu kısmı çamur olduğundan orman içinden devam ettik Photo ofYolun bu kısmı çamur olduğundan orman içinden devam ettik Photo ofYolun bu kısmı çamur olduğundan orman içinden devam ettik

Yolun bu kısmı çamur olduğundan orman içinden devam ettik

Fotoğraf

PictographPhoto Altitude 190 ft

PictographPhoto Altitude 180 ft

PictographPhoto Altitude 144 ft

PictographPhoto Altitude 131 ft

PictographPhoto Altitude 112 ft

PictographPhoto Altitude 105 ft

manzara noktası

sis nedeniyle istediğimiz manzarayı göremedik ancak bulunduğunuz noktanın sağ ve solunda iki bakir koy bulunuyor.