Sabadell

June 16, 2021

near Sabadell, Catalunya (España)

Vem sortir del cole i vam anar cap el mercat a fer unes fotos, vam decidir entrar a fer fotos a les parades de l’interior.

A Prop d’allà hi havia els Jardinets, estaven tancats, però vem poder treure-hi alguna imatge.

El museu paleontologic també estava tancat, però vam preguntar i ens van deixar fer un parell de fotos.

Al arribar a la parròquia, hi vam fer uns clips, però només exteriors.

Després ens vam acostar a l'ajuntament on també vam fer algunes fotos, pero desde fora, ja que no ens van deixar entrar.

Biblioteca Vapor Badia

A la biblioteca vam fer unes fotos, tot i que estava tancada. Vam haver de fer les fotos a través de les finestres. Pero van cadar bastan bé, com si realment haguessin entrat.

Estació centre

L'estació d'autobusos estava plena, i només vam extreure fotos de l'edificació vermella i de dins el tren.

La fira estava molt tranquila, es respirava pau. Al arribar allà, vam decidir sentar-nos a esmorzar en un banc de per allà. Vam estar molt bé.

Club Natació Sabadell

Del club només vem fotografiar en nom, ja que no tenia gran cosa més

Parc Taulí

Des del club natació fins al parc taulí hi havia un bon tros, però xino xano s'hi va bé. Un cop allà el vam creuar tot i vam fer-hi més aviat vídeos

Quiosc modernista

Fins que no vam arribar en aquest punt, no vam saber que aquella petita edificació era un quiosc era modernista. Però ho vam trobar molt bonic i vam decidir incloure'l en el video.

L'hospital estava força ple, així que li vam fer una foto des de lluny i ja està

Des del Taulí fins a la Concòrdia hi ha un tram força llarg, però val la pena, perquè passar entre fonts pel mig d'un camí de cotxes, és espectacular.

Plaça Argub

La idea d'aquesta plaça, era fotografiar el Viena, però ens vam topar amb que l'havien tancat. Tot i així, vam gravar la plaça, que també era molt bonica.

Cascada del Parc Catalunya

La cascada era preciosa i refrescant. També vem seure una estona radera, ja que hi havia un aire molt fresc.

Llac del Parc Catalunya

La seguen parada es va basar en els ànecs i les barques del llac. Amb el solet que feia, estava tot preciós.

El dual Mirallac és un bar que està molt bé. Val la pena fer-hi allà el vermut.

Voliem fer una parada en el club de Tenis, però com que no ens va cridar massa, vam decidir tornar a l'escola fent una volta per la resta de Sabadell.