Ruta Saludable Olost - Camí de la Coromina i Pla de la Senyora

May 30, 2014
February 2013

near Olost, Catalunya (España)

Des del "terreno" pugem per la carretera de Gironella fins a la Plaça Major. Allà agafem el carrer Berga i el seguim tot fins arribar a la font, on agafem el carrer Gelada.
Seguim aquest carrer i fem la pujada de la Costa Roja fins a arribar al carrer de Sant Adjutori. Agafem aquest carrer i l'anem seguint fins a trobar la carretera antiga de Prats de Lluçanès, que la travessem de dret. Un cop l'hem travessat, trobem la Serra de la Coromina.
Seguim el camí de terra que fa molt pendent. Al capdavall de la baixada trobem un trencant a mà esquerra que porta al Pla de la Senyora; l'agafem i l'anem seguint i passem pel Camp Fondo i la granja del Serrat, que ens queda a mà dreta.
En aquest punt podem triar dos camins de tornada a la Plaça Major: agafar la carretera que hem travessat abans i seguir-la fins a la plaça, passant per sota el dispensari, o bé agafar el caminet que surt de la granja del Serrat i anar fins al Raval d'Olost. Aquest últim és el Camí Ral que ve de Sant Feliu Sasserra.
Travessem el Raval de dret, passant per davant l'antiga guarderia, i arribem de nou al "terreno".