(Ruta M4 Montsant) Cabacés -Coves Altes-La Foia-La Covassa-Sant Roc-Cabacés

Photo of(Ruta M4 Montsant) Cabacés -Coves Altes-La Foia-La Covassa-Sant Roc-Cabacés Photo of(Ruta M4 Montsant) Cabacés -Coves Altes-La Foia-La Covassa-Sant Roc-Cabacés Photo of(Ruta M4 Montsant) Cabacés -Coves Altes-La Foia-La Covassa-Sant Roc-Cabacés

July 7, 2015

near Cabacés, Catalunya (España)

Ruta del M4 Montsant, ven senyalada.
Sortim de l’aparcament situat a l’entrada del poble i ens dirigim a l’ermita de Sant Joan . Agafem el camí de l’esquerra. Seguim les indicacions en pals informatius.Cal seguir les fites i passar un altre indicador fins arribar dalt de tot de la serra dels Solans. Hem de continuar pujant suaument per la carena. El camí planeja, al cap d’una mica trobem la cabana de Peret Bassetes . D’aquest sender surten diferents corriols que porten a les balmes que ha format l’erosió en els cingles, com les Coves Altes, trobar-les requereix atenció. Seguim per la carena fins arribar a una pista. Un pal ens indica la direcció a seguir, cal anar a la dreta. Al cap de poc travessem el barranc Tancat. Seguim per la pista, en aquest tram podem contemplar diversos fenòmens geològics a les parets dels Solans. En trobar el senyal agafem el camí que puja a la Foia. Al cap d’una mica, veurem al fons del barranc la Covassa. Sortim de l’ermita de la Foia per la pista que ens porta a l’ermita de Sant Roc. Travessem l’ermita per la dreta per agafar el sender . El sender es converteix en pista i entra al poble pel darrera de l’ermita de Sant Joan.