Ruta gastronòmica per Pineda de Mar

Photo ofRuta gastronòmica per Pineda de Mar Photo ofRuta gastronòmica per Pineda de Mar Photo ofRuta gastronòmica per Pineda de Mar

23 minutes
29 minutes
November 16, 2022
November 2022

near Pineda de Mar, Catalunya (España)

Hem realitzat un ruta gastronòmica per el poble Pineda de Mar, ubicat al Maresme. La nostre ruta comença visitant els bars més emblemàtics de tapes del poble, seguidament dinem a un dels restaurants més valorats de la zona i acabem a la gelateria més famosa del moment.

Montaditos Pepet II és el bar nº1 de Pineda de menjar ràpid, especialitzat en montaditos.

Ca l’Aureli

Ca l’aureli és un bar al costat del passeig Marítim amb una carta molt variada de tapes. És el lloc perfecte de Pineda per prendre el vermut acompanyat d’ unes tapes típiques de la terra.

El Bar Miss és un bar-restaurant molt conegut per les seves tapes i plats combinats. Nosaltres recomanem les patates braves de la casa.

Restaurant Diagonal

El Restaurant Diagonal és un restaurant de la gastronomia típica catalana i familiar.

Gelateria-Cafeteria Kapote, molt coneguda pels seus cafès i postres.