Ruta dels bolets pintats

April 3, 2021
April 2021

near Farena, Catalunya (España)

Ruta entretinguda i molt divertida per fer amb canalla. Tot i que té una mica de desnivell el petit amb 4 anys l'ha pogut fer sense problemes.
Deixem el cotxe a la Casa Forestal de Castellfollit. A l'arribada del camí ens han donat aparcament al pàrquing 3 i des d'allí em caminat.
El primer km passa ràpid passant per la casa (on hi ha un espai per aturar-se i menjar) i uns 500m endevant ja tenim el camí que ens guia per l'itinerari 4 on podrem veure els bolets.
Hi ha també opció de ruta llarga que continua quan trobeu l'ou de reig i podreu gaudir més del paratge, nosaltres hem fet la curta que amb nens es més còmoda i pots trobar els 6 bolets igualment.
El camí no te pèrdua i esta ben senyalitzat, els 3 primers km pique cap a dalt, ara bé estigueu atents a les senyals o us perdreu algun bolet. El segon bolet i el quart estan al marge del camí indicats amb una senyal de fusta (es veu bé, però si aneu amb pressa us els passareu).
Quan veieu l'Ou de reig haureu de recular i seguir el camí ample per veure els 2 bolets que us queden i seguir gaudint del camí ara ja de baixada fins arribar altre cop a la casa.