Ruta del Fem Salut! Centre Cívic de La Salut - Parc del Molinet

Photo ofRuta del Fem Salut! Centre Cívic de La Salut - Parc del Molinet Photo ofRuta del Fem Salut! Centre Cívic de La Salut - Parc del Molinet Photo ofRuta del Fem Salut! Centre Cívic de La Salut - Parc del Molinet

-120 ft
February 10, 2017
February 2017

near Llefià, Catalunya (España)

Ruta urbana a peu que no arriba a 5km i de recorregut senzill. Els punts de sortida i final són els mateixos. Sortim des del Mercat de la Salut, cap al costat esquerra, direcció Av. Marqués de Sant Mori i tot recte enllacem amb l'Av. Pius XII fins arribar al parc del Molinet. La tornada la fem per el lateral del riu donant una volta per tornar cap a l'esquerra anant cap a la Plaça J. Rovira Costa (Sant Adrià) i passant per la part final de Llefià. Creuem per la Pl. de Trafalgar i tornem pels nostres punts inicials per arribar al final. Com a llocs d'interés trobem Pl. Ernesto Che Guevara, Pl. Torre Mena, l'Hospital de l'Esperit Sant, el Parc del Molinet...