Ruta del Fem Salut! Cap Progrés - Skate Agora

Photo ofRuta del Fem Salut! Cap Progrés - Skate Agora Photo ofRuta del Fem Salut! Cap Progrés - Skate Agora Photo ofRuta del Fem Salut! Cap Progrés - Skate Agora

-213 ft
April 13, 2017
April 2017

near San Adrian de Besos, Catalunya (España)

Ruta urbana a peu, d'un recorregut pla de gairebé 6km. El punt de sortida i el d'arribada són els mateixos, partim des del centre de salut del Progrés baixem cap al Passeig Marítim tot creuant el pont que hi ha per sota de les vies del tren (C/ Estrop), i després per tot el passeig de la zona de platges tirem fins arribar al parc de l'skate. La tornada la fem pel mateix camí en sentit contrari tot recte i a l'alçada de la Platja del Patí de Vela pugem pel pont que passa per sobre de les vies del tren i arribem al punt final que es on vam sortir. Com a punts d'interés de la ruta es troba el Pont del Petroli, l'Anís del Mono, el Passeig Marítim i totes les platges que trobem al llarg del camí i l'estació de tren, Skate Agora...