Ruta de l'esquirol

February 28, 2021
February 2021

•   5 2 Reviews

near Premià de Dalt, Catalunya (España)

Aquesta ruta ha sigut molt divertida. Pel camí hem passat per una hípica que es diu Hípica Sant Mateu. També hem trobat gossos i ponis, fins i tot he trobat unes petjades de porc senglar! La mama diu que ha vist un però nosaltres no, quina sort ha tingut!
Hem vist bicis, encara que hem anat caminant es pot anar amb bici o cavall.
Recomano aquesta ruta al %100, jo tinc nou anys i he anat amb els meus pares, tots plegats ens ho hem passat molt bé!

Espero que gaudiu de la ruta! Neus, 9 anys.

• Photo of jolurive
    jolurive Mar 1, 2021

Hola Cabreta Neus, primer de tot moltes gràcies per escriure i moltes més per compartir la teva opinió. Això es molt important, en wiki col·laboren per fer que tothom pugui gaudir de la natura i de les rutes, per això son molt importat els comentaris. Quan penguen les rutes no esperem res a canvi, però et diré que a mi em fa molta il·lusió quan la gent, com tu, escriu i agraeix que ho fem. T'animo a compartir també les teves rutes i des de aquest moment en faré fan teu.

Petons per tu i el pares i continueu gaudint de la natura i fen-nos gaudir als altres.

• Photo of La cabreta Neus!
    La cabreta Neus! Mar 1, 2021

Hola Jolurive! Moltes gràcies per seguir-me i per el teu comentari. Espero que t'agradin molt les rutes que penjarem proximament al wikiloc. Molts petons i moltes abraçades.

• Photo of Topogiggio
    Topogiggio Mar 6, 2021

Ruta molt xula per la serra de Marina, amb cavalls, i molt de verd, i quines vistes!!!

• Photo of La cabreta Neus!
    La cabreta Neus! Mar 6, 2021

Hola Topogiggio! Moltes gràcies per seguir-me i per el teu comentari. Espero que t'agradin molt les rutes que penjarem proximament al wikiloc. Molts petons i moltes abraçades.