Ruta con peques - Pantano de Santa Fe del Montseny - Empedrat de Morou

Photo ofRuta con peques - Pantano de Santa Fe del Montseny - Empedrat de Morou Photo ofRuta con peques - Pantano de Santa Fe del Montseny - Empedrat de Morou Photo ofRuta con peques - Pantano de Santa Fe del Montseny - Empedrat de Morou

42 minutes
June 5, 2021
June 2021

near Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

(ESP) Ruta Pantano de Santa Fe del Montseny (Vallès Oriental, Barcelona)

Nos dirigimos por la BV-5114 hasta llegar al 🅿️ de Santa Fe del Montseny (41.774412,2.461151) que está junto al 🍴 Avet Blau.

Existen varias rutas para realizar todas perfectamente señalizadas y diferenciadas por colores.

Nosotros escogemos la AZUL, ya que queremos ir al Pantano de Santa Fe. Durante la ruta podemos disfrutar del silencio sepulcral que te concede la naturaleza y que hace que el canto de los pájaros o el sonido del agua al descender por la riera sea mucho más espectacular.

Al llegar al Pantano hemos decidido enlazar la ruta AZUL (que es circular y rodea el Pantano) con la NARANJA que tiene como destino el Empedrado de Morou. Al llegar allí hemos vuelto por el mismo camino.

*Nos ha gustado mucho. Una ruta en la que puedes encontrar cascadas, pozas, pasarelas, riachuelos...

🏞️ Lugares de interés (entre otros):

➡️ Presa antigua
➡️ Bajantes de la riera de Santa Fe
➡️ Pantano de Santa Fe
➡️ Empedrado de Morou
➡️ Cascada que nace donde termina el Pantano (precaución porque no es una zona de fácil acceso pero se puede descender con cuidado)

👍 Ideal para ir con niños, ya sea andando o con mochila.
👎 No apta para ir con carro
⬇️ Baja dificultad
⏱️ Durada: 1'30 h - 2h (8 km)

Síguenos en nuestro Instagram @familia_con_botas

(CAT) Ruta Pantà de Santa Fe del Montseny (Vallès Oriental, Barcelona)

Ens dirigim per la BV-5114 fins a arribar al 🅿️ de Santa Fe del Montseny (41.774412,2.461151) que està al costat del 🍴 Avet Blau.

Existeixen diverses rutes per a realitzar totes perfectament senyalitzades i diferenciades per colors.

Nosaltres triem la BLAVA, ja que volem anar al Pantà de Santa Fe. Durant la ruta podem gaudir del silenci sepulcral que et concedeix la naturalesa i que fa que el cant dels ocells o el so de l'aigua en descendir per la riera sigui molt més espectacular.

En arribar al Pantà hem decidit enllaçar la ruta BLAVA (que és circular i envolta el Pantà) amb la TARONJA que té com a destí l'Empedrat de Morou. En arribar allí hem tornat pel mateix camí.

Ens ha agradat molt. Una ruta en la qual pots trobar cascades, gorgs, passarel·les, rierols...

🏞️ Llocs d'interès (entre altres):

➡️ Presa antiga
➡️ Baixants de la riera de Santa Fe
➡️ Pantà de Santa Fe
➡️ Empedrat de Morou
➡️ Cascada que neix on acaba el Pantà (precaució perquè no és una zona de fàcil accés, però es pot descendir amb cura)

👍 Ideal per a anar amb nens, sigui caminant o amb motxilla.
👎 No apta per a anar amb carro
⬇️ Baixa dificultat
⏱️ Durada: 1'30 h - 2h (8 km)