Ruta con peques - Laberinto del bosque (Cabrils)

Photo ofRuta con peques - Laberinto del bosque (Cabrils) Photo ofRuta con peques - Laberinto del bosque (Cabrils) Photo ofRuta con peques - Laberinto del bosque (Cabrils)

23 minutes
August 15, 2022
August 2022

near Cabrils, Catalunya (España)

(ESP) Laberinto del bosque (Cabrils, Barcelona)

🔸 Aún teniéndolo muy cerca de 🏡 no habíamos tenido la oportunidad de realizar una ruta hasta este paraje tan mágico y especial.

🅿️ Podéis aparcar al finalizar la calle Cuatro Caminos justo donde empieza el camino.

🔹Subimos hasta el Coll de la Gironella y en el cruce cogemos el sendero de la izquierda. A pocos 👣 nos encontramos con otra intersección pero seguimos el camino sin desviarnos (hay un 🪧 informativo y nos dirigimos dirección Orrius).

🔀 A unos 500 metros nos encontramos con el siguiente cruce y nos desviamos hacía la Roca d'en Toni.

🏞️ Justo antes de llegar a la curva, a mano derecha, visualizamos un sendero que se abre ante la vegetación. Nos adentramos en él.

🪜Llegamos a unas escaleras hechas con piedra que nos invitan a subirlas y descubrir lo que hay arriba.

☯️ El símbolo del Yin y el Yang y un precioso laberinto perfectamente recreados y realizados con 🪨.

🧘‍♀️Un lugar ideal para meditar y que fue construido por el profesor de yoga, Àlex Costa.

👍 Ideal para ir con niños, ya sea andando, en mochila o en silla de paseo.

❤️🐶 Petfriendly: también la puedes realizar con tu mascota.

⬇️ Dificultad baja (3 km)

⏱️ Durada : 1h

ℹ️ Podéis seguirnos en nuestro Instagram @familia_con_botas para no perderos ninguna de nuestras salidas
(CAT) Laberint del bosc (Cabrils, Barcelona)

🔸 Encara tenint-lo molt prop de 🏡 no havíem tingut l'oportunitat de realitzar una ruta fins a aquest paratge tan màgic i especial.

🅿️ Podeu aparcar en finalitzar el carrer Quatre Camins just on comença el camí.

🔹Pugem fins al Coll de la Gironella i en l'encreuament agafem la sendera de l'esquerra. A pocs 👣 ens trobem amb una altra intersecció però seguim el camí sense desviar-nos (hi ha un 🪧 informatiu i ens dirigim direcció Orrius).

🔀 A uns 500 metres ens trobem amb el següent encreuament i ens desviem cap a la Roca d'en Toni.

🏞️ Just abans d'arribar a la corba, a mà dreta, visualitzem una sendera que s'obre davant la vegetació. Ens endinsem en ell.

🔺Arribem a un camí bordejat amb pedra que ens conviden a seguir-ho i descobrir el que hi ha a dalt.

☯️ El símbol del Yin i el Yang i un preciós laberint perfectament recreats i realitzats amb 🪨.

🧘‍♀️Un lloc ideal per a meditar i que va ser construït pel professor de ioga, Àlex Costa.

👍 Ideal per a anar amb nens, ja sigui caminant, en motxilla o en cadira de passeig.

❤️🐶 Petfriendly: també la pots realitzar amb la teva mascota.

⬇️ Dificultat baixa (3 km)

⏱️ Durada : 1h

ℹ️ Podeu seguir-nos al nostre Instagram @familia_con_botas per a no perdre-us cap de les nostres sortides

⚠️ Si us plau, respecteu l'entorn perquè tots puguem gaudir-lo.

🧿 Us proposem un repte‼️‼️ La zona està plena d'amulets, heu de trobar l'ull turc amb forma de 🦚.