Ruta con bebé de 8 meses, dende A Ramallosa a Parador de Baiona (ida e volta)

Photo ofRuta con bebé de 8 meses, dende A Ramallosa a Parador de Baiona (ida e volta) Photo ofRuta con bebé de 8 meses, dende A Ramallosa a Parador de Baiona (ida e volta) Photo ofRuta con bebé de 8 meses, dende A Ramallosa a Parador de Baiona (ida e volta)

-27 ft
April 3, 2015
April 2015

near A Ramallosa, Galicia (España)

Ruta moi suave polo paseo que vai pola costa ata Baiona, para rodear o Parador de Baiona e voltar polas ruas interiores percorrendo parte do Camiño de Santiago portugués (pola costa). O carriño do bebé non ten problema en todo o percorrido e se poden aproveitar os múltiples servizos de que dispoñemos o longo do percorrido para darlle de xantar e merendar o bebé. Nos comezamos a ruta cedo pola tarde despois de xantar no http://www.restaurantecurbeira.es/ en Saiáns. Un lugar cunhas moi boas vistas das Illas Cíes, boa cociña e trato agradable e profesional. Logo deixamos o coche no aparcadoiro na antiga estación do tranvía, e dende alí iniciamos a ruta.