Ruta con bebé 5 meses. De museo Liste a Praia de Samil

4 hours
January 4, 2015
January 2015

near Freixeiro, Galicia (España)

Ruta realizada cun bebé de 5 meses, saíndo dende o Museo Liste para coller o sendeiro do río Lagares. Parando a xantar na Roda, preto de onde se cruza a rúa Florida. Logo continuamos pola beira do río ata chegar a desembocadura, onde collemos o paseo da praia de Samil. A ruta é circular, voltando pola Avenida de Europa para logo subir pola rua Castelao e chegar a Praza de América. Dende alí xa estamos a un paso do noso lugar de partida (Tempo total: arredor de 7 horas). A ruta leva tempo tendo en conta que hai que facer paradas para xantar nos e o bebé, facer os cambios de pañal e descansar en diferentes lugares. É mellor facela con bo tempo, xa que no Inverno o percorrido pola beira do río faise fría e moi húmida (incluso con Sol). Hai que ter en conta que se temos que darlle o almorzo o peque, ou cambiarlle o cueiro, e faise moi arriscado espilo nesas condicións. ¡Non vaimos a voltar a casa co peque resfriado!