Ruta Barri Montilivi (Girona)

29 minutes
37 minutes
January 16, 2019
January 2019

near Palau Sacosta, Catalunya (España)

Hem fet una ruta pel barri de Montilivi per conèixer com es i saber l'espai per on es mouen els estudiants de les facultats de l'UdG de la zona.
La ruta es de 2 km, amb un temps de 40 minuts aproximadament a peu, la dificultat és fàcil, per fer-la en família i és circular.

PictographPhoto Altitude 310 ft

L'Institut Montilivi és un centre educatiu de Girona on s'imparteixen els cursos d'ESO, Batxillerat i cicles formatius de Grau Mitjà i Superior.

PictographPhoto Altitude 327 ft

És una zona verda per on passa un carril bici perfecte per anar fins a classe i passejar pel barri.

PictographPhoto Altitude 350 ft

És el centre de la tecnologia, enginyeria i arquitectura de la UdG.

PictographPhoto Altitude 349 ft

És un lloc idoni pels estudiants que volen estudiar i aprendre, i un espai comú on es poden consultar llibres.

PictographPhoto Altitude 371 ft

A la Facultat de Dret es fan les carreres universitàries de Ciències Polítiques i de l'administració, Criminologia i Dret. I a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials s'imparteixen els graus en Administració i Direcció d'Empreses (ADE), Comptabilitat i Finances, i Economia.

PictographPhoto Altitude 370 ft

A la Facultat de Ciències es fan els graus en Biologia, Biotecnologia, Ciències Ambientals, i Química.

PictographPhoto Altitude 357 ft

És l'estadi municipal de Montilivi on el equip de futbol Girona FC juga els seus partits. Te una capacitat per 9.200 espectadors. A la botiga es poden comprar objectes exclusius del Girona FC i souvenirs.

PictographPhoto Altitude 367 ft

Son uns habitatges destinats exclusivament als membres de la comunitat universitària de l'UdG. El seu objectiu es oferir allotjament als estudiants.

• AileenDam Jan 16, 2019

Té una forma molt peculiar, però està molt bé i és molt fàcil. Els passos de vianants són molt importants.