Photo ofRUTA 236.CAP DE CREUS.Paratge Tudela -Puig Pelegrí-Camí de ronda-Racó des barrilers (amb nens grans) Photo ofRUTA 236.CAP DE CREUS.Paratge Tudela -Puig Pelegrí-Camí de ronda-Racó des barrilers (amb nens grans) Photo ofRUTA 236.CAP DE CREUS.Paratge Tudela -Puig Pelegrí-Camí de ronda-Racó des barrilers (amb nens grans)

August 10, 2015
August 2015

near Portlligat, Catalunya (España)

09/08/15
Hem aparcat prop del far del cap de creus tot i que quan hem arribat al cotxe hem trobat un avís de multa si som reincidents (no sabia que no es podia aparcar,estaba totalment fora d'asfalt).

La ruta comença baixant un corriol una mica complicat pero molt bonic fins arran de cala culip,aqui comencem la visita al paratge Tudela,que si vas desde l'aparcament seria l'ultim tram,despres de visitar les diferents formacions rocoses,anem a buscar el cami de ronda,tenim 1,8 km d'asfalt (no hi ha altre solució)un cop arribem al costat de puig pelegrí,agafem corriol i pista a mà esquerra i ja ens relaxem i disfrutem del paisatge.El cami de ronda té dirent esglaons pujades i baixades i tot i que he posat sortida en familia, es amb nens autosuficients i prou grandets per pujar i baixar roques i per anar amb compte per la carretera ( els nostres de 11 i 13 anys).