Wikiloc will stop soon for maintenance

RUTA 170.Cadaques-Far de Cala Nans-Platja sa Sebolla-Cadaques

Photo ofRUTA 170.Cadaques-Far de Cala Nans-Platja sa Sebolla-Cadaques Photo ofRUTA 170.Cadaques-Far de Cala Nans-Platja sa Sebolla-Cadaques Photo ofRUTA 170.Cadaques-Far de Cala Nans-Platja sa Sebolla-Cadaques

-122 ft
October 13, 2013
October 2013

•   4.3 1 review

near Cadaqués, Catalunya (España)

12/10/13
Ruta tipica de la zona per fer amb nens que caminin una mica,els paisalges impresionants,hi han dos o tres rampes fortes pero curtes i es fa prou bé a la tornada si ho fas a l'estiu(portar aigua i menjar) ets pots banyar a baix del far de calanans,per on pasa la ruta,amb un moll(embarcadero) que fa una meva de piscina natural bestial,mes endavant baixem a la platja de sa Sebolla,totalment idil·lica,tot i que si els nens son molt petits es una mica complicat per la complicació del desnivell i terreny abrupte (crec que amb mes de 6 anys,ja els hi va bé).Un cop tornem a pujar al corriol desfem el camí ,pero de tornada.

• Photo of Ramon.fp
    Ramon.fp Jul 24, 2022

Fet avui 24/7 a 2/4 de 8 matí, tot i la calor, concorreguda, peròmolt bona ruta.