Photo ofرستوران آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز ارگ کریم‌خان زند دبیرستان نمونه دولتی دوره اول اندیشه سابق دخترمان آناهیتا بذرافکن پگاه پنج Photo ofرستوران آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز ارگ کریم‌خان زند دبیرستان نمونه دولتی دوره اول اندیشه سابق دخترمان آناهیتا بذرافکن پگاه پنج Photo ofرستوران آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز ارگ کریم‌خان زند دبیرستان نمونه دولتی دوره اول اندیشه سابق دخترمان آناهیتا بذرافکن پگاه پنج

March 2, 2023
March 2023
1 comment

near Kūy-e Al Zahrā, Fars (Iran)

رستوران آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز
#پنج‌شنبه‌ها با مادرمان گل‌آفتاب بذرافکن
#پیاده‌روی با خانواده
Check out this trail from @Wikiloc!
https://www.wikiloc.com/walking-trails/rstwrn-amwzsh-w-prwrsh-nhyh-sh-shyrz-rg-khrymkhn-znd-dbyrstn-nmwnh-dwlty-dwrh-wl-ndyshh-sbq-dkhtrmn-127207792 (رستوران آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز
پگاه پنج)

PictographInformation point Altitude 4,935 ft
Photo ofدبیرستان نمونه دولتی دوره اول اندیشه سابق دخترمان آناهیتا بذرافکن پگاه پنج‌شنبه، یازدهم اسپندماه- برج فلکی حوت یا ماهی ببرسال ی Photo ofدبیرستان نمونه دولتی دوره اول اندیشه سابق دخترمان آناهیتا بذرافکن پگاه پنج‌شنبه، یازدهم اسپندماه- برج فلکی حوت یا ماهی ببرسال ی

PictographInformation point Altitude 4,986 ft

PictographPayment required Altitude 4,986 ft
Photo ofارگ کریم‌خان زند دبیرستان نمونه دولتی دوره اول اندیشه سابق دخترمان آناهیتا بذرافکن پگاه پنج‌شنبه، یازدهم اسپندماه- برج فلکی حوت Photo ofارگ کریم‌خان زند دبیرستان نمونه دولتی دوره اول اندیشه سابق دخترمان آناهیتا بذرافکن پگاه پنج‌شنبه، یازدهم اسپندماه- برج فلکی حوت

PictographProvisioning Altitude 4,976 ft

رستوران آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز ارگ کریم‌خان زند دبیرستان نمونه دولتی دوره اول اندیشه سابق دخترمان آناهیتا بذرافکن پگاه پنج‌شنبه، یازدهم اسپندماه- برج فلکی حوت یا ماهی ببرسال یک‌هزار و چهارصد و یک خورشیدی #پنج‌شنبه‌ها با مادرمان گل‌آفتاب بذرافکن #پیاده‌روی با خانواده

• Photo of Moosa Bazrafkan: Hydrogeologist, GIS, RS & Geology
    Moosa Bazrafkan: Hydrogeologist, GIS, RS & Geology Mar 2, 2023

رستوران آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز
    #پنج‌شنبه‌ها با مادرمان گل‌آفتاب بذرافکن
    #پیاده‌روی با خانواده
    Check out this trail from @Wikiloc!