|Rota dos Miradores - Illa Pancha desde Ribadeo

Photo of|Rota dos Miradores - Illa Pancha desde Ribadeo Photo of|Rota dos Miradores - Illa Pancha desde Ribadeo Photo of|Rota dos Miradores - Illa Pancha desde Ribadeo

-140 ft
-271 ft
January 29, 2023
January 2023

near Ribadeo, Galicia (España)

Recorrido sugerido por Turismo de Ribadeo. Un lugar tan bonito y pintoresco que invita a caminar de manera aleatorio por sus calles y espacios singulares, así como por el extrarradio.
El trayecto de esta ruta transcurre por algunos de los espacios más emblemáticos de Ribadeo. Siguiendo su recorrido se pasea por las calles del casco histórico de la villa, y permite disfrutar de paisajes de extraordinaria belleza, tanto de la ría como de la costa.
La ruta parte de la Plaza de España y continúa por la calle Trinidade con dirección a la Obispo Veres. Luego, a la mano derecha, se encuentra el mirador de la Atalaia y la capilla del mismo nombre, la más antigua de Ribadeo.
Regresando por la misma calle bajando por las antiguas escaleras de Martínez para situarse en la calle Antonio Otero. Alternativamente, y sin tomar esas escaleras, también se puede optar por descender por la calle Amando Pérez en dirección a la ría, seguir el paseo marítimo hacia la izquierda por el puerto deportivo de Porcillán y subir por la calle Calvo Sotelo, que conduce directamente al paseo del Faro.
A través de un ascenso poco pronunciado, se llega a la calle Viejo Pancho, desde donde es posible entrar en el primer callejón a mano derecha hasta alcanzar la calle San Miguel. Posteriormente, se sigue con dirección al Cuartel Viejo para desembocar en la Rúa Calvo Sotelo. Cruzándola, encontramos el paseo del Faro, que se recorre siguiendo el borde de la Ría de Ribadeo a través del cual se podrá disfrutar de sus tres miradores: la capilla de San Miguel, que concede una excelente vista sobre el puerto deportivo; el Cargadoiro, antigua zona de carga de mineral de hierro y la Illa Pancha, donde se sitúan los faros antiguo y moderno de Ribadeo.
Una vez alcanzada la Illa Pancha, retornamos por el mismo paseo del Faro en dirección Calvo Sotelo, para, al final de esta calle, tomar a la derecha la calle San Roque y así poder observar los hermosos edificios burgueses inspirados en la arquitectura indiana de principios del siglo XX.
Pasada la capilla de la Virgen del Camino, a unos 100 metros comienza la señalización del mirador de Santa Cruz, que se encuentra a 2,5 km de distancia hacia el interior del municipio y a la que se llega tras un ascenso no demasiado pronunciado. (Fuente: Turismo de Ribadeo)
===========================000000======================================

Percorrido suxerido por Turismo de Ribadeo. Un lugar tan bonito e pintoresco que convida a camiñar de maneira aleatorio polas súas rúas e espazos singulares, así como polo arrabalde.
O traxecto deste roteiro transcorre por algúns dos espazos máis emblemáticos de Ribadeo. Seguindo o seu percorrido paséase polas rúas do centro histórico da vila, e permite gozar de paisaxes de extraordinaria beleza, tanto da ría como da costa.
O roteiro parte da Praza de España e continúa pola rúa Trinidade con dirección á Bispo Veres. Logo, á man dereita, atópase o miradoiro da Atalaia e a capela do mesmo nome, a máis antiga de Ribadeo.
Regresando pola mesma rúa baixando polas antigas escaleiras de Martínez para situarse na rúa Antonio Otero. Alternativamente, e sen tomar esas escaleiras, tamén se pode optar por descender pola rúa Amando Pérez en dirección á ría, seguir o paseo marítimo cara á esquerda polo porto deportivo de Porcillán e subir pola rúa Calvo Sotelo, que conduce directamente ao paseo do Faro.
A través dun ascenso pouco pronunciado, chégase á rúa Vello Pancho, desde onde é posible entrar no primeiro canellón a man dereita ata alcanzar a rúa San Miguel. Posteriormente, séguese con dirección ao Cuartel Vello para desembocar na Rúa Calvo Sotelo. Cruzándoa, atopamos o paseo do Faro, que se percorre seguindo o bordo da Ría de Ribadeo a través do cal se poderá gozar dos seus tres miradoiros: a capela de San Miguel, que concede unha excelente vista sobre o porto deportivo; o Cargadoiro, antiga zona de carga de mineral de ferro e a Illa Pancha, onde se sitúan os faros antigo e moderno de Ribadeo.
Unha vez alcanzada a Illa Pancha, retornamos polo mesmo paseo do Faro en dirección Calvo Sotelo, para, ao final desta rúa, tomar á dereita a rúa San Roque e así poder observar os fermosos edificios burgueses inspirados na arquitectura indiana de principios do século XX.
Pasada a capela da Virxe do Camiño, a uns 100 metros comeza a sinalización do miradoiro de Santa Cruz, que se atopa a 2,5 km de distancia cara ao interior do municipio e á que se chega tras un ascenso non demasiado pronunciado. (Fonte: Turismo de Ribadeo)