Roques Encantades de Sant Feliu de PallerolsCondreu-Roques Encantades

Photo ofRoques Encantades de Sant Feliu de PallerolsCondreu-Roques Encantades Photo ofRoques Encantades de Sant Feliu de PallerolsCondreu-Roques Encantades Photo ofRoques Encantades de Sant Feliu de PallerolsCondreu-Roques Encantades

May 14, 2015
May 2015

near les Planes d'Hostoles, Catalunya (España)

Una magnifica passejada amb infants per les terres de Collsacabra, per admirar la verdor dels boscos de faig i les estanyes formes que l’erosió ha modelat en les Roque encantades o Encadenades. Tot en una terra de llegendes molt ben explicades en els plafons que acompanyen el camí.
Iniciem la pujada des de l’àrea d’esbarjo del Coll de Condreu per la pista de Can Armadans, entre boixos i faigs, fins a un petit collet, on deixem la pista principal per agafar una pista secundaria a ma dreta que en un parell de minuts ens porta fins les roques encantades. Per tornar retrocedim pel mateix camí, però un cop passada la tanca de Can Armadans, agafem un petit corriol, ben indicat, que en forta baixada ens porta en pocs minuts fins al Coll de Condreu.