Roque Chinobre (Anaga)

48 minutes
August 19, 2014
August 2014

near El Draguillo, Canarias (España)

Quan anem de vacances, sigui on sigui, intentem buscar excursions per conèixer el territori d'una altra manera. És una forma d'allunyar-nos del turisme de masses i gaudir de la natura. Aquest any, a Tenerife, teníem forces opcions, a part de la típica pujada al Teide. De totes les que vam trobar, al final vam decidir fer una excursió per la península d'Anaga, al nord-est de l'illa.

El principal interés d'aquesta ruta és passejar per laurisilva, un bosc típic de latituds temperades i zones molt humides. Es troben a l'est asiàtic, algunes zones de Sud Amèrica, Nova Zelanda i algunes illes, com les Canàries i Madeira. Per tant, al tractar-se d'un paisatge tant diferent i únic, no podíem deixar passar l'oportunitat de visitar la zona.

Vam escollir una ruta molt curta que ens permetés pujar a un cim, el Roque Chinobre, que segons diuen hi ha unes vistes excel·lents d'Anaga i el nord de l'illa. No vam poder-ho comprovar, precisament per la boira. Però ens ho creiem i potser alguns afortunats podran gaudir d'aquestes fantàstiques panoràmiques.