Rocalta des de la Pista del Roc de Torrent Pregon (100 Cims FEEC) *

Photo ofRocalta des de la Pista del Roc de Torrent Pregon (100 Cims FEEC) * Photo ofRocalta des de la Pista del Roc de Torrent Pregon (100 Cims FEEC) * Photo ofRocalta des de la Pista del Roc de Torrent Pregon (100 Cims FEEC) *

53 minutes
July 22, 2023
July 2023

near Ortoneda, Catalunya (España)

Anant per la N-260 arribem a La Pobla de Segur , aquí seguim cap el sud agafant la carretera de Claverol i en uns 12 km arribem a Hortoneda, al arribar trobem l’església parroquial de Santa Maria i el cementiri, no entrem al poble i seguim la carretera asfaltada uns quatre-cents metres fins que s’acaba l’asfalt, aquí segueix la pista d’Hortoneda que seguim uns cent metres, aquí trobem una pista que puja a la dreta, la seguim uns quatre quilòmetres fins que trobem la pista del Roc de Torrent Pregon, dalt de tot de la Serra del Banyader, aquí deixem el cotxe.
Val a dir que la pista per la hem pujat està bastant pedregosa i fa força pujada, millor cotxes alts i amb bones rodes.
A la pista del Roc de Torrent Pregon està prohibit el transit als vehicles no autoritzats.
Comencem a caminar per la pista del Roc de Torrent Pregon cap a la dreta.
La pista és de bon caminar, primer puja en direcció al Pico Fred, el qual passem per sota, a la tornada hi ujarem.
Continuem directes fins el cim per la pista que també passa per sota del cim, una mica abans d’arribar-hi la deixem i seguim a l’esquerra per un corriol, que passant a prop de la cinglera de la Feixa, ens mena directament al cim de Rocalta, el nostre objectiu.
La tornada la fem pel mateix camí d’anada, exceptuant que pugem al Pico Fred i baixem per l’altre costat de nou a la pista, la qual seguim a la dreta i fins el cotxe.
No és una circular.

Photo ofInici a la Pista del Roc de Torrent Pregon Photo ofInici a la Pista del Roc de Torrent Pregon Photo ofInici a la Pista del Roc de Torrent Pregon

Inici a la Pista del Roc de Torrent Pregon

Esquerra deixem la pista

Cim de Rocalta

• Marcelenca Apr 7, 2024

Moltes gràcies i sobretot per l'excel·lent informació de deixar el cotxe.

• Photo of pereladeveze
    pereladeveze May 23, 2024

Moltes gràcies a tú pel teu comentari