Riera de Ribes - Plana de Can Coll - Puigmoltó

December 12, 2021
December 2021

near Puigmoltó, Catalunya (España)

Avui una ruta familiar. Fàcil, fàcil. Ideal per a ver amb infants.

Deixem el vehicle a la pista que va als Cocons, al costat de la rotonda. Travessem la carretera pel semàfor i agafem el camí que al costat de Can Mata ens durà a la Riera de Ribes.

Anem fent, a la dreta l'autòdrom, a l'esquerra l'autopista. Passem pel mas d'en bosc i a l'alçada de Can Macià, agafem el camí que travessa la Plana de Can Coll, plena d'espectaculars garrofers.

Hem de creuar la carretera, nosaltres ho hem fet per un punt no massa recomanable, però anàvem amb certa pressa. El millor és anar cap a Puigmoltí pel camí ciclabe que hi ha a la dreta, al cap d'uns 500 metres ens trobem el semàfor.

Agafem l'ample camí de Puigmoltó i còmodament arribem a punt inicial.

______________________________________________________________________________

Podeu trobar totes les meves rutes ordenades i classificades segons modalitat, localització i dificultat al meu bloc: