Wikiloc will stop soon for maintenance

Ribes de Freser després del pas del Leslie

Photo ofRibes de Freser després del pas del Leslie Photo ofRibes de Freser després del pas del Leslie Photo ofRibes de Freser després del pas del Leslie

53 minutes
October 15, 2018
October 2018

near Ribes de Freser, Catalunya (España)

Ribes de Freser després del pas del Leslie. Sortim de la plaça del Mercat i pugem pel passeig Taga cap al passeig de la Caterineta, anem fins a la Font de Santa Caterina i continuem fins a la Font de la Margarideta, baixem cap al pàrquing de Ribes Vila i cap el carrer Balandrau, passem pel carrer Núria, Pont de Massana, Fonderia i baixem pel passeig d'Àngel Guimerà fins al pont de la Letona, pugem pel carrer Sant Quintí, anem fins al pont de l'Aiguabarreig (la Passarel·la) i pugem pel passeig d'Àngel Guimerà fins a la plaça del Mercat, punt final de la ruta.

Font de la Margarideta

PictographBridge Altitude 2,978 ft

Pont plaça del Mercat

PictographRiver Altitude 2,968 ft
Photo ofAiguabarreig del riu Freser amb el riu Rigat Photo ofAiguabarreig del riu Freser amb el riu Rigat Photo ofAiguabarreig del riu Freser amb el riu Rigat

Aiguabarreig del riu Freser amb el riu Rigat

PictographBridge Altitude 2,956 ft
Photo ofPont de la Letona i mur del passeig d'Àngel Guimerà Photo ofPont de la Letona i mur del passeig d'Àngel Guimerà Photo ofPont de la Letona i mur del passeig d'Àngel Guimerà