Racons de Romanyà Part II, 09-DIC-17

Photo ofRacons de Romanyà Part II, 09-DIC-17 Photo ofRacons de Romanyà Part II, 09-DIC-17 Photo ofRacons de Romanyà Part II, 09-DIC-17

1913
December 10, 2017
December 2017

near Romanyà de la Selva, Catalunya (España)

Segona sortida preparatòria per la pròxima wiquilocada, aquesta vegada amb un nodrit jurat, la Cuca, en Haddock, Santigavarres, Lo i Clarence (mami vull ser artista).

--Primera part Romanyà-Mirador de les Mirandes (Perdre pluma- Perd oli).
El primer tram suau i amb un desnivell negatiu, tot i la fred i la ventada, que dintre del bosc s'apaivaga. Per arribar a la Font del Cucut ens hem d'obrir pas (Bon cop de falç). Ens desviem per veure unes noves inscultures megalítiques (un boig dels forats) tots donen el vist i plau. Acabem al mirador de les Mirandes amb un desnivell positiu, bones vistes i bona teca. (Fàcil tornar a l'inici de la ruta)

--Segona part Mirandes-Suros de l'Almeda (Seguim la ruta d'un tal Montagut).
Per l'urbanització planejem per arribar a la carretera del Masnou. Descendim fortament
(corriol surer), podai en mà per arribar a la pista, que ens portarà a la font del Castanyer (algú té pudor d'exhibir, tot i quedar conill en públic ;-). Planegem fins la font del Castanyer, que raja un fil d'aigua tot i la sequera. Algú prepara el trípode i "Click, click". Hi ha mostres dels picassoques en els malaurats castanyers. El camí, que baixa i puja, ens porta fins als majestuosos suros de l'Almeda, necessitem quatre individus per abraçar-lo. Ara no m'hi veig "crack". Trobem uns caminadors que segueixen el track a Wikiloc d'un tal montagut (a aquest el coneixem). (Fàcil tornar a l'inici de la ruta).

--Tercera part Suros de l'Almeda-Romanyà (Uns ens despullem, altres a la caça del cocodril).
El desnivell no serà molt gran tot i que va "in cresendo", fem d'anfitrions (sherpas) del nou grup, passem per fonts, pedres grosses, arbres amb micos, monuments funeraris antics i moderns per acabar en un lloc que per nosaltres està carregat d'una certa màgia, la roca del "Balcó del cel", un gran mirador al cor de les Gavarres. La petita no s'ha perdut ni una. El grup es divideix uns cap a l'inici, altres en busca del Dorado. Planejem entre mentides i pedres deretes finalitzant a l'esglèsia de St Martí de Romanyà.

El dia s'acava amb un sopar a Ca l'Elisa, molt recomanable :-))

Racons de Romanyà PART I
Racons de Romanyà PART III

L'altres aventures:
SANTIGAVARRES
CAPITA HADDOCK

PictographFountain Altitude 861 ft

Fites (4)

Roca amb cassoleta

Abric amb Inscultures (inèdit)

PictographPanorama Altitude 0 ft

Mas Poncet

• Photo of capita haddock
    capita haddock Dec 13, 2017

Els nostre guia preferit!!! Molt bé Monti.