R15 Puigsacalm - Puig dels Llops - els Tossells.

Photo ofR15 Puigsacalm - Puig dels Llops - els Tossells. Photo ofR15 Puigsacalm - Puig dels Llops - els Tossells. Photo ofR15 Puigsacalm - Puig dels Llops - els Tossells.

May 19, 2018
May 2018

•   5 2 Reviews

near Joanetes, Catalunya (España)

Ruta que comencem al coll de Bracons passant, l’anada, per la collada de Sant Bertomeu i la font Tornadissa i el Puigsacalm des d’aquí al Puig dels Llops i la tornada passant pels Tosells i la Roca dels Corbs, aquí la baixada es fa amb l’ajuda d’unes cordes i cadenes ja instal·lades, retrobem el camí inicial fins al Coll de Bracons.
Ruta amb cert grau de dificultat per a nens, nosaltres hem fet la ruta amb dos nens de 6 i 9 anys.

• Photo of Manel_49
    Manel_49 Jun 13, 2018

Ruta clàssica molt recomanable per: La vegetació que hi ha, en particular la fageda, i les vistes des del Puigsacalm. Felicitats pels petits! Salut i Cames!

• Photo of LLUNaTICS
    LLUNaTICS Sep 2, 2018

Gràcies
    Si, molt xula, el cas ès que ens varem equivocar a la tornada, i trobar-nos les cordes per baixar va ser tota una aventura pels nens.

• Photo of martasese
    martasese Sep 26, 2023

Una ruta fàcil de seguir, tot i que la baixada fent rappel per les roques amb les cadenes, ha estat una mica complicada amb criatures de 7 i 9 anys. Tot i que elles s'ho han passat pipa amb l'aventura