Queralbs - Vall de Núria

September 3, 2018
September 2018

near Queralbs, Catalunya (España)

sortim de l.estacio del cremallera de queralbs en familia entrem al poble de queralbs i seguim les indicacions del cami vell a nuria primer passem per pista asfaltada i tot seguit enfilem per un corriol k al cap de una estona travessem la pista k va a fontalba seguim pel corriol passem per la font de la cuira un bon lloc per beure aigua fresqueta i seguim amunt tota l,estona es corriol ascendent es passa per un parell de tarteres per un pont molt bonic em moltes estones al riu freser al costat molt bones vistes es tota l,estona pujant pero no es molt forta en algun tram potser si pero es fa molt be i les vistes sont molt maques en algun tram veiem el cremallera i el darrer tram es puja a un mirador on hi han unes bones vistes sobre el llac i el santuari de nuria
es una caminada molt maque es pot fer tranquilament a un ritme suau i val molt la pena fer-la tota l,estona es fa per corriol nosaltres la varem fer de pujade i varem baixar amb el cremallera k cal dir es molt car salut i cames