پیاده روی شبانه از پل ۲۵ آبان تا سه راه ماک شهر

Photo ofپیاده روی شبانه از پل ۲۵ آبان تا سه راه ماک شهر Photo ofپیاده روی شبانه از پل ۲۵ آبان تا سه راه ماک شهر Photo ofپیاده روی شبانه از پل ۲۵ آبان تا سه راه ماک شهر

42 minutes
52 minutes
July 2, 2022
July 2022

near Dardasht, Isfahan (Iran)

مسیر دارای پیاده رو مناسب و کلی مغازه های اغذیه فروشی ، سوغات فروشی و میوه فروشی و …. و همچنین دارای ایستگاه های فراوان اتوبوس ، مترو و تاکسی میباشد

این تقاطع بر روی خیابان های کاوه و ادیب واقع شده است و حرکت من به سمت سه راه ملک شهر از این مکان شروع شد .

PictographMetro Altitude 5,161 ft

بعد از طی مسافتی به ایستگاه مترو شهید چمران در سمت چپ پیاده رو میرسیم از این ایستگاه مترو میتوان به مرکز و جنوب شهر اصفهان سفر کرد.

محل تقاطع دو خیابان اصلی کاوه و اتوبان چمران و خرازی در این تقاطع و با انتخاب مسیر مناسب میتوان بدون ورود به مرکز شهر در مسیر های منتهی به شرق و غرب و شمال شهر اصفهان حرکت کرد.

این ساختما در ابتدای خیابان کاوه شمالی قرار دارد

PictographBus stop Altitude 5,157 ft

در این محل با استفاده از پل عابر پیاده میتوان ب سمت چپ خیابان رفت و به ترمینال بین شهری کاوه دست پیدا کرد .

این تقاطع بین خیابان کاوه و خیابانهای جابر انصاری و ابوریحان واقع شده است.

بانک سپه شعبه سه راه ملک شهر

این تقاطع به عنوان خروجی شهر اصفهان به سمت شمال و به سمت تهران محسوب میشود و نیز رابط بین خیابان کاوه و ملکشهر و خانه اصفهان نیز محسوب میشود

اینجا محل ورودی شهر اصفهان است و با تابلو هایی معمولا ورود به شهر را مسافران خیر مقدم عرض میکنند . شاد و پیروز باشید