Pujada al Castell del Montgrí

January 14, 2013
January 2013

near Torroella de Montgrí, Catalunya (España)

Amb els papes i les mames hem pujat al Castell del Montgrí.
Hem sortit de la porta del col•legi Sant Gabriel de Torroella de Montgrí. Hem baixat pel carrer fins al camí de terra que fa cantonada. Hem pujat pel turonet de terra que hi ha al costat dret del carrer.
Pel camí hem trobat tresors i ens els hem menjat. Tenien gust de xupa-xup.
A mig camí, a la Creu de Santa Catarina, ens hem parat a esmorzar i ens hem tapat un ull com els pirates.
A dalt del castell hem trobat una vareta màgica per a cada un i hem anat a buscar el drac.
Quan el buscàvem per les torres hem vist el mar. Els papes ens han dit que la platja de l'esquerra era el Golf de Roses des de Punta Falconera i que la platja de la dreta era la platja de Pals fins a Punta de Ses Negres a Begur.
El castell feia pudor de sofre i encara hi havia el drac perquè hi havia espurnes enceses, però s’ha amagat molt bé i no l'hem trobat.
Quan ens hem cansat de buscar hem marxat del castell i hem començat a baixar.
Quan hem arribat a baix hem anat a dinar.
Ens ho hem passat molt bé. Els papes també però s'han cansat una mica.

• Photo of (Akiba)
    (Akiba) Jan 4, 2015

Ruta fácil de seguir, cap problema. la única discrepància és amb la dificultat técnica, la trobo fàcil ja que en 1/2 hora ja està feta.