Puiggraciós - Senyera

January 20, 2017
November 2016

near Gallicant, Catalunya (España)

Excursió feta amb nens de 3 anys.
Sortim del Santuari i fem el camí del Grau Mercadet on poc a poc anem pujant. Un cop al collet d'en Tripa trobem una pujadeta considerable, però que a poc a poc es va fent. Vigileu en aquest tram ja que a cantó esquerra tenim un tallant amb una bona caiguda!!!!!
Abanas d'arribar a Cal Mestret hem d'agafar un corriol que ens queda a mà dreta i enfila la última pujada fins la senyera; un bon lloc per fer una paredeta, observar el paissatge i fer un mos. (Vigileu amb el tallant!!!!)
La baixada té dos trams, un primer molt divertit, ja que es realitza per un corriol basntant net i sense dificultat tècnica i un darrer tram més complicat , amb molta pedra i cert desnivell negatiu...pe`ro res que no es solucioni amb una mica de paciència i una mica d'ajuda pels petits.
Aneu en compte a la baixada....que si aneu despistats us passareu de llarg el trencall de mà dreta que s'ha d'agafar...nosaltres vam haber de recular jejeje.

Aquesta ruta amb nens petits és força llarga i necessiten de certa preparació