Puig Madrona (100 cims)

May 3, 2015
May 2015

•   4.7 1 review

near Valldoreix, Catalunya (España)

Ruta senzilla per fer en família.
Sortida: situats en el municipi de Valldoreix hem d’arribar al final de l’avinguda Can Monmany, allà mateix podem deixar el cotxe i començar la ruta.
Començarem amb una pista ben ampla però hem d’estar atents perquè als cinc minuts més o menys l’hem de deixar i agafar un corriol a la dreta on anirem a parar a una torre eléctrica i a un camí ben ample que ens portarà fins al cim. Una vegada coronat el cim, de tornada podem desfer el camí que hem fet o bé després del primer revolt de tornada agafar un corriol senyalitzat amb un pal indicador de PR que ens endinsarà pel bosc i anirem a trobar l’ermita de la Salut del Papiol i tot seguit de baixada arribarem a l’inici de la ruta tancant el circuit.
Temps: 25 minuts per pujar fins al cim, la tornada en 20 minuts ja està feta.

PictographReligious site Altitude 828 ft

• Photo of Cufi
    Cufi Feb 18, 2019

Una ruta fàcil para ir con niños y sin alejarnos mucho de casa.

• Photo of (Akiba)
    (Akiba) Feb 18, 2019

Gracias por tu valoración Cufi.