Puig del Far des de Vilanova de Sau ( circular )

Photo ofPuig del Far des de Vilanova de Sau ( circular ) Photo ofPuig del Far des de Vilanova de Sau ( circular ) Photo ofPuig del Far des de Vilanova de Sau ( circular )

October 16, 2022
October 2022

near Vilanova de Sau, Catalunya (España)

Ruta circular molt maca que hem fet amb un nen de 7 anys.
La ruta comença a Vilanova de Sau i segueix el GR de pujada fins a la carretera dels Munts, un cop a dalt tomba a la dreta i arriba a la ruïnes de l’ermita de Santa Margarida d’ Ardola i d’allí ja Puig del Far passant per unes roques precioses.
El camí està sempre molt ben senyalitzat i un cop arribem a dalt haurem d’ estar alerta si anem amb nens ja que hi ha precipici.
Les vistes a dalt són una passada !
Una ruta 10, ràpida i amb poc desnivell, ideal per fer amb família,
Que la gaudiu !!

Creuem tanca

Photo ofCapdemunt del Cargol anem a la dreta Photo ofCapdemunt del Cargol anem a la dreta Photo ofCapdemunt del Cargol anem a la dreta

Capdemunt del Cargol anem a la dreta