Puig de les Agulles (sostre comarcal) i Puig Castellar (100 cims FEEC)

Photo ofPuig de les Agulles (sostre comarcal) i Puig Castellar (100 cims FEEC) Photo ofPuig de les Agulles (sostre comarcal) i Puig Castellar (100 cims FEEC) Photo ofPuig de les Agulles (sostre comarcal) i Puig Castellar (100 cims FEEC)

December 4, 2021
December 2021

near Pontóns, Catalunya (España)

Fàcil i curta ruta familiar, on coronem un sostre comarcal i un cim que està dintre del repte dels 100 cims de la FEEC. No té cap complicació tècnica ni física, ni tampoc cap pas complicat. És ideal per fer amb nens. Als 2 cims hi han vistes a la montanya màgica de Montserrat. I al Puig Castellar vam veure les montanyes dels Prepirineus/Pirineus nevades. Salut i montanya.

Cim

Intersecció a la dreta

Cim

• Photo of Txemi07
    Txemi07 Dec 6, 2021

Sempre es bonic poder compartir i gaudir de la natura amb família 👨‍👩‍👦‍👦.Quan les nenes siguin mes grans tindran un bon record de la seva infància de les experiències que han viscut amb els pares, i poder els hi hauràs encomanat la teva passió per la muntanya .👏👏👏👏👌