Puig de La Caritat (1.010mts - Moianès), des de l'Estany.

Photo ofPuig de La Caritat (1.010mts - Moianès), des de l'Estany. Photo ofPuig de La Caritat (1.010mts - Moianès), des de l'Estany. Photo ofPuig de La Caritat (1.010mts - Moianès), des de l'Estany.

36 minutes
42 minutes
October 26, 2021
October 2021

near l'Estany, Catalunya (España)

Molt fàcil i curta ruta per fer cim a Puig de la Caritat, inclòs al repte dels 100cims de la feec com a cim Essencial, camí molt fàcil de fer i de seguir, a cim hi trobem un alt estendard amb l'Estelada, un vèrtex geodèsic i una creu amb banc al voltant per a oratori (foto de portada), l'església romànica de l'Estany és una verdadera meravella, quan acabeu la ruta val la pena de visitar-la i fer un tomb pel poble.
Els waitpoint, com sempre, us donaran informació addicional i la cobertura mòbil és correcta, per accedir al punt d'inici només heu de clicar la finestra just sobre la foto de portada.
Gaudiu-ne en boníssima companyia tant com jo.
Salut i bones rutes.

Església romànica de Sta.Maria de l'Estany.