Puig de Cervera des del Coll dels Belitres (100 Cims FEEC) *

Photo ofPuig de Cervera des del Coll dels Belitres (100 Cims FEEC) * Photo ofPuig de Cervera des del Coll dels Belitres (100 Cims FEEC) * Photo ofPuig de Cervera des del Coll dels Belitres (100 Cims FEEC) *

34 minutes
May 28, 2023
May 2023

near Portbou, Catalogne (Espagne)

Des de Portbou agafem la N-260 que puja a França, just a la frontera es troba el Coll dels Belitres (indignes, murris, roïns, de vils costums), aquí deixem el cotxe, a ma esquerra.
Comencem a caminar creuant la carretera i pujant a passar al costat del monument homenatge als Exiliats Republicans Espanyols.
Tot seguit passem al costat d’un dipòsit d’aigua per continuar pujant per la carena.
De seguida comencem a trobar restes de la guerra, un niu de metralladores i trinxeres.
A mida que avancem per la carena ens acostem a un turó amb antenes, el deixem a la dreta, baixem una mica fins una petita collada, allí trobem una pista i un camí que puja a la dreta, seguim amunt pel camí.
Aquest camí ens porta directament fins el cim del Puig de Cervera.
Tenim als nostres peus per un costat Portbou i per l’altre Cervera.
Sortim del cim pel costat contrari del que hem arribat, passem al costat d’una construcció, possible punt de vigia de la guerra, baixem per un camí fins que trobem un pla on hi ha un pal indicador i un panell indicatiu, ara seguim a l’esquerra per la pista que ja havíem vist a la petita collada.
Ja no deixem la pista fins que ens porta de nou al Coll dels Belitres i al cotxe.

PictographCar park Altitude 538 ft

PictographSummit Altitude 663 ft

Puig de Cervera

PictographRuins Altitude 650 ft

Caseta de vigilancia de la guerra