Puig Cornador (100 cims)

August 12, 2015
August 2015

•   5 2 Reviews

near Alpens, Catalunya (España)

Ruta senzilla per fer en família.
Sortida: si anem per la BP-4654 d’Alpens a Borredà ens trobarem que justament en el km. 15,5 surt a la dreta una pista de terra que va a Cal Torrats, allí mateix podrem deixar el cotxe i començar la ruta.
Aquesta ruta no té gaires pals indicadors i pel camí ens trobem diversos caminets, si no anem amb GPS hem de seguir les senyals de PR. Aquesta ruta la recomano fer en el sentit de les agulles del rellotge, quan arribem a Cal Torrats hem de girar a l’esquerra, els motius per fer-ho d’aquesta manera son perque quasi bé tot el recorregut es fà pel mig del bosc entre pins, boixos i alzines i això en ple estiu és d’agraïr, un altre és que de tornada el desnivell al principi és molt pronunciat i millor fer-ho de baixada que de pujada.
Temps: una hora i deu minuts per pujar i cinquanta minuts per baixar.

• Photo of SUS&
    SUS& Nov 4, 2019

Excursió increible. La pujada fantàstica pel bosc fins el cim. Ara a la tardor, els colors molt bonics. Bones vistes. La baixada, mig bosc i la resta per pista. El temps que descriu són molt correctes, en poc més d'una hora estàvem al cim i sense gaire esforç.
    Marxem molt contents. Gràcies per la descoberta. Visca la muntanya

• Photo of (Akiba)
    (Akiba) Nov 4, 2019

Gràcies SUS& per la teva valoració.

• Photo of lluis.gil
    lluis.gil Jun 16, 2024

Una ruta molt bonica. creuant bosquets i bells paisatges. Molt ombrívola la major part del camí, cosa que s'agraeix el mes de juny. El sentit proposat està molt bé perquè el desnivell entre el cim i Coll Tallant es fa de baixada sense dificultat, el terreny no és gaire relliscós i hi ha molt esglaonat d'arrels i pedres. Moltes gràcies per compartir-la.

• Photo of (Akiba)
    (Akiba) Jun 16, 2024

Gràcies lluis.gil per la teva valoració.