Puig Castellar (100 Cim de la FEEC) des de Vallençana. *

Photo ofPuig Castellar (100 Cim de la FEEC) des de Vallençana. * Photo ofPuig Castellar (100 Cim de la FEEC) des de Vallençana. * Photo ofPuig Castellar (100 Cim de la FEEC) des de Vallençana. *

27 minutes
40 minutes
February 25, 2024
February 2024

near La Vallençana, Catalunya (España)

Anant per la BV-5011 entre Moncada i Santa Coloma de Gramenet, al km 4,8 trobem el collet de la Vallençana, aquí surt una carretera que ens porta a la Vallençana.
Al arriba al poble seguim a l’esquerra pel carrer del Camí vel de Montcada que l’envolta i arribem fins el seu final, on deixem el cotxe.
Comencem a caminar seguint la pista que comença allí mateix.
De seguida arribem al Coll de les Ermites, seguim la pista amunt i a la dreta, cap el Poblat ibèric del Puig Castellar, seguint el GR-92, estem al Camí de la Font de l’Alzina.
Arribem a una bifurcació, som al Coll de Puig Castellar, seguim a l’esquerra.
Trobem una placa commemorativa del Sender GR-92 del Mediterrani, que va de Portbou fins a Ulldecona, aquí continuem a la dreta per de seguida entrar al Jaciment Arqueològic de Puig Castellar.
Anem pujant i entrem al Poblat ibèric de Puig Castella, tot visitant-lo ens arribem fins a la part més alta, son al cim del Puig Castellar.
Sortim del cim pel costat contrari del que hem arribat, acabem sortint del Jaciment Arqueològic f tot desfent el camí de pujada retornem al cotxe.